niedziela, 7 grudnia 2014

Opowiadanie 2 cz. 19 "Przemyślę jeszcze raz tą decyzję"

Jerome popatrzył na Willow następnie usiadł obok niej. Zauważył że jest smutna. Czekał aż dziewczyna coś powie jednak nic nie powiedziała.

–Willow co jest? Jaką decyzje podjęłaś? – zapytał chłopak
–Zastanawiam się nad tym czy nie przenieść się do domu Izydy. Nikt mnie tu nie lubi – oznajmiła Willow
–Wcale tak nie jest – odparł chłopak
–To spójrz na Amber i jej paczkę. Ona mnie nie lubi ponieważ ja i Alfie byliśmy kiedyś razem – powiedziała rudowłosa
–Willow posłuchaj… – zaczął Jerome ale Willow nie dała mu dokończyć
–Okej przemyślę jeszcze raz tą decyzję
Willow wstała i otworzyła drzwi. W progu zobaczyła Micka. Ominęła go i poszła prosto do pokoju. Po tym jak dziewczyna zniknęła Mickowi z oczu, chłopak odezwał się do Jeroma.
–Co jej zrobiłeś?
–Ja nic i lepiej zajmij się swoimi sprawami – odpowiedział Jerome
–Właściwie to przyszedłem z tobą porozmawiać o Marze – rzekł Mick
–To sprawa między mną i Marą więc nie wtrącaj się – odrzekł Jerome
–Ona zostawiła cię – oznajmił Mick
Jerome wyrzucił Micka z pokoju i położył się na łóżku. Następnego dnia rano przy śniadaniu Fabian odsunął Joy krzesełko po czym zajął miejsce obok niej. Wszyscy patrzeli ze zdziwieniem a po chwili kontynuowali to co robili. Amber wstała i odniosła talerz do kuchni
–Nie zjesz już nic więcej? – spytał Alfie
–Nie mam ochoty – odparła Amber
Blondynka chwyciła swoją szkolną torbę i wyszła.
–Więc wy jesteście teraz razem? – odezwał się Alfie
–Tak a co? – odpowiedział Fabian
–No ale ty przecież zawsze byłeś z Niną – powiedział Jerome
–Alfie idź do niej – rzekła K.T. do chłopaka
–Co? – zapytał
–Idź do Amber. Wczoraj przez pół nocy nie mogła zasnąć, głupio się czuła że cię tak potraktowała – rzekła K.T.
Alfie szybko odniósł talerz do kuchni następnie wrócił po plecak i wyszedł z internatu. Patricia dokończyła jeść śniadanie i spojrzała na zegarek
–Chodźmy już – zaproponowała
Wszyscy oprócz Willow i Jeroma zaczęli zbierać się do szkoły. Po ich wyjściu Jerome odłożył kawałek kanapki na talerz.
–I co myślałaś nad tym? – zapytał blondyn
–Sama nie wiem co mam zrobić – odpowiedziała rudowłosa
Jerome objął Willow ramieniem
–Proszę nie pocieszaj mnie – rzekła
Willow wyrwała się i wyszła. W czasie długiej przerwy Sibuna zebrała się w auli
–Okej musze wam coś powiedzieć na temat Adama – oznajmiła K.T.
–Zapomniałaś chyba że działamy w jednej drużynie – odezwała się Amber
–Okej byłam wczoraj u Adama. Wypytałam się o Rufusa. Adam powiedział że Rufus urodził się w 1947 roku. O jego dzieciństwie nic nie wiedział a jego żona nazywała się Isabella – powiedziała K.T.
–Okłamał cię. – rzekł Fabian i po chwili kontynuował. –Rufus urodził się w 1915 roku a co do jego żony to prawda, wiem także że był z nią krótko a potem ją zostawił. Ktoś mi to opowiadał
–Domyślam się kto – odrzekła Pat
–A co z tą koroną i Biała Damą? – spytała Amber
–Musimy się także dowiedzieć co Rufus zrobił tej zjawie – zakomunikował Alfie
–Ona nie jest zjawą! – zawołał Fabian
–Ale na nią wygląda – odpowiedział Alfie
–Może zejdziemy do gabinetu Frobishera – zaproponowała Joy
–Dobry pomysł – stwierdził Fabian
–A co z Martiną? – zapytała Patricia
–Ona raczej nic nie wie – odparła K.T.
–Ale przyznajcie że imię i nazwisko ma dziwne. – powiedziała Amber. –A jak to nie jest przypadek.
Tymczasem Willow szła właśnie korytarzem kiedy zobaczyła coś dziwnego. Weszła do klasy gdzie za chwilę miały odbyć się zajęcia.
–Co tu robisz taka sama? – spytała
–Nikt mnie tu nie lubi a zwłaszcza Amber i jej paczka – odpowiedziała Martina
–Ostatnio wszystkich tak traktuje. – odrzekła Willow. –Ale rozumiem ją. Jej najlepsza przyjaciółka wyjechała i raczej nie wróci.
–Słyszałam trochę o Ninie. Podobno wyglądam jak ona – powiedziała Martina
–Nie przejmuj się tym wszystko będzie dobrze. Zostało jeszcze kilka minut przerwy chcesz to możemy iść do automatu tam są przepyszne żelki
Chwilę później w auli.
–Hej zbierajmy się bo niedługo dzwonek. – zaproponował Fabian
Wszyscy zaczęli wstawać tylko nie Pat
–Czekajcie ktoś do mnie dzwoni i tą osobą jest… 

2 komentarze:

  1. pisz szybko next ,a kim jest Martina ? Bo nie pamiętam jej z Twoich opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martina jest dziewczyną która zajęła miejsce Niny. Pojawia się w opowiadaniu 2 cz. 16.

      Usuń